رزرو هتل

هرآنچه که درباره رزرو هتل باید بدانیم

رزرو هتل

هرآنچه که درباره رزرو هتل باید بدانیم

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رزرو هتل آنلاین

 رزرو هتل آنلاین

رزرو هتل آنلاین روشی محبوب برای رزرو اتاق و مکان اقامت شماست. مسافران می‌توانند با استفاده از امنیت آنلاین برای محافظت از حریم خصوصی و اطلاعات مالی و به کمک چندین آژانس مسافرتی آنلاین برای مقایسۀ‌ قیمت‌ها و تسهیلات در هتل‌های مختلف به رزرو هتل اقدام کنند.
  • ۰
  • ۰

قوانین کنسل‌کردن رزرو هتل

وقتی  هزینۀ‌ رزرو هتل پرداخت می‌گردد، درخواست رزرو هتل برای هتل مورد نظر ارسال می‌شود؛ بنابراین، طبق درخواست و قرارداد رزرو هتل به‌طور قطعی صورت می‌گیرد. اگر مسافر بخواهد کنسل کند، مطابق قرارداد جریمه می‌شود. 

  • ۰
  • ۰

کارایی نرم‌افزار رزرو هتل

_ فروش آنلاین و اینترنتی اتاق و انجام‌دادن همۀ‌خدمات رزرو هتل برای آژانس‌های زیر مجموعه

  • ۰
  • ۰

1.  سامانۀ‌ آمادئوس و رزرو هتل آن

شرکت آمادئوس از شرکت‌های اروپایی فعال در ایران محسوب می‌شود. این شرکت فعالیت خود را در سال 1382 آغاز کرد.

  • ۰
  • ۰

سیستم رزرو هتل قلب هتل محسوب می‌شود. تصور کنید: اگر شما نمی‌توانید اتاق رزرو کنید، پس عملکرد هتل چیست؟ب رای بسیاری از هتل‌ها سیستم رزرو هتل چیزی فراتر از تنها رزرو اتاق‌هاست.

  • ۰
  • ۰

رزرو هتل در شرایطی متفاوت می‌تواند شگفت‌انگیز باشد. تصور کنید رزرو هتل شما به سفری جذاب در کشتی مجلل و لوکس کروز بینجامد. درادامه، قصد داریم چند کشتی مطرح در جهان برای رزرو هتل روی آب معرفی کنیم.

  • ۰
  • ۰

قوانین رزرو هتل

قوانین رزرو هتل

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری "شیوه نامه اجرایی ذخیره و ابطال اتاق در واحدهای اقامتی ایران" را درحالی ابلاغ کرد که قوانین این بخش با تغییراتی همراه شده است.

  • ۰
  • ۰

رزرو هتل های یزد

رزرو هتل در شهر یزد برای بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی به دلیل جاذبه های گردشگری این شهر اهمیت بسیاری دارد. در این مطلب قصد داریم معروف ترین هتل های یزد را معرفی کنیم.

  • ۰
  • ۰

رزرو هتل در گیلان

رزرو هتل در گیلان به دلیل جاذبه‌های گردشگری این استان سرسبز و توریستی همواره مورد توجه مسافران بوده است. گیلان از استان‌ها و مناطق گردشگری ایران محسوب می‌شود.

  • ۰
  • ۰

رزرو هتل دارای کارکنان منظم و خوش رو

رزرو هتل دارای خدمه و کارکنان مرتب، منظم و خوش‌رو نه‌فقط به خاطر هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، بلکه با توجه به موضوع مشتری‌مداری قابل ملاحظه است. کارکنان هتل باید همیشه لبخند بر لب داشته باشند. این مسئله تنها شامل هتل‌های لوکس نمی‌شود، در تمام مراکز اقامتی باید این‌طور باشد.